قیامت کی آمد اور کچھ نشانیاں

 قیامت کی نشانیاں

ایک دن ساری دنیا، انسان، حیوان، جن، فرشتے، زمین، آسمان اور جو کچھ ان میں ہے سب ختم ہو جائیں گے یا فنا ہو جائیں گے۔ اللہ تعالیٰ کے سوا کچھ باقی نہیں رہے گا۔ اسے قیامت کی آمد کہا جاتا ہے۔ قیامت کے آنے سے پہلے کچھ نشانیاں ظاہر ہوں گی جن میں سے کچھ ہم یہاں لکھتے ہیں:
خسف کا مطلب ہے کہ تین جگہیں ہوں گی جہاں زمین کھل جائے گی اور آدمی زندہ دفن ہوں گے۔ ایک مغرب میں، ایک مشرق میں اور ایک عرب میں۔
دین کا علم ختم ہو جائے گا، علمائے دین کا مطلب چھن جائے گا۔
ناخواندگی کا بڑا استحصال ہوگا۔
شراب اور زنا کا اس قدر شرمناک استعمال ہو گا کہ گدھے گھاس کھانے کی طرح عام ہو جائیں گے۔
مردوں کی تعداد کم اور خواتین زیادہ ہوں گی۔ ایک مرد کے مقابلے پچاس خواتین کا تناسب ہوگا۔
بہت سا سامان ہو گا۔
عرب میں ہری بھری فصلیں، پارک اور نہریں جیسے سرسبز مناظر ہوں گے۔ نہریں اس کے خزانے کھولیں گی اور سونے کے پہاڑ ہوں گے۔
مرد اپنی عورتوں کی بات سنیں گے نہ کہ اپنے والدین کی ۔ وہ اپنے دوستوں کے ساتھ قریبی رابطے میں رہیں گے اور اپنے والدین سے دور رہیں گے۔
موسیقی کا خوب استعمال ہوگا۔
لوگ اپنے باپ دادا کو برا بھلا کہیں گے۔
ظالموں اور نااہلوں کو لیڈر بنایا جائے گا۔
گرے ہوئے لوگ، جنہیں سستے کپڑے نہیں ملتے، وہ بڑی حویلی کے مالک ہوں گے۔
لوگ مساجد میں چیخیں ماریں گے۔
اسلام میں رہنا اتنا مشکل ہوگا جتنا ہاتھ میں گرم راکھ پکڑنا مشکل ہے۔ یہاں تک کہ آدمی قبرستان میں جائے گا اور خواہش کرے گا کہ کاش وہ اس قبر میں ہوتے۔
وقت میں کوئی معیار نہیں ہوگا۔ ایک سال ایک مہینے جیسا ہوگا۔ ایک مہینہ ایک ہفتہ جیسا ہوگا۔ ایک ہفتہ ایک دن جیسا ہوگا۔ ایک دن ایسا ہو گا جیسے کسی چیز میں آگ لگ گئی ہو اور جلدی راکھ ہو جائے، یعنی وقت بہت تیزی سے گزرے گا۔
وحشی جانور انسانوں سے بات کریں گے۔ ایک کوڑے کا نقطہ اور جوتے کی ایڑی بولے گی اور آپ کو بتائے گی کہ گھر میں کیا ہوا ہے۔ درحقیقت، ایک شخص کی ران بولے گی اور اسے چیزوں سے آگاہ کرے گی۔
سورج مغرب سے نکلے گا۔ اس وقت توبہ کے دروازے بند ہو جائیں گے۔ اب کوئی اسلام میں ایمان نہیں لا سکتا۔
بڑے "دجال" کے علاوہ تیس اور دھوکے باز ہوں گے جو سب کے سب نبی ہونے کا دعویٰ کریں گے جبکہ حقیقت میں نبوت ختم ہو چکی ہے۔ ہمارے نبی حضرت محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کوئی دوسرا نبی نہیں آئے گا۔ ان دغابازوں میں سے کچھ پہلے ہو چکے ہیں، مثلاً مسیلمہ کزاب، طلیحہ بن خویلد، اسود عنسی، مرزا علی محمد باب، مرزا علی حسین بہاء اللہ، مرزا غلام احمد قادیانی وغیرہ۔ اور جو رہ گئے ہیں وہ ضرور آئیں گے۔

Post a Comment

Previous Post Next Post

Contact Form